ملکه عذاب!!!
 
ما چند تا...
ما چند تا جمع شدیم تا بگیم ما هم هستیم

امروز کــــــــــــارنـــــــــــامـــــــــــه دادن!و با این کار اولین روز رسمی تابستانمان را گند زدن!

هر چقدر امتحانو خوب داده باشی گرفتن کارنامه مصیبته!!!!مخصوصا اگه ببینی معلمان گرامی از بیستو پنج صدم هم دریغ کردن!واااااااایآخه بعضی از درسا ارزش امتحان دادن هم نداره چه برسه به نمره ندادن!!!

ولی به هر حال تموم شد

ولی سبا فردا میره تــــــــــــــا سه ماه دیگه!!!امیدوارم بهش خوش بگذره!ما هم باید بریم مدرسه!!

البته دلم خیلی برای بچه ها تنگ شدهتا 5 روز ذیگه دوباره باهمیم

 



نظرات شما عزیزان:

maryami
ساعت16:59---4 مهر 1390
افتخار ميديد بيايد وبلاگ من عطي جوون!؟ كامنت بذاري دعات ميكنم خيلي دوست دارم دوستام برام كامنت بذارن! پست بالا رو پرسا ديدي چقد احساسي گذاشتم؟

نیکی
ساعت12:59---10 شهريور 1390
خیلی باحالین بابا !!!!!!!
عالیه !!!!!


salman
ساعت23:31---12 تير 1390
وبلاگ عالی عکشا بیشت نویشندگی بیشت
معرفت شفر !!http://loxblog.com/images/smilies/smile%20(2).gif!شوخی کردم همه چیزعالی http://loxblog.com/images/smilies/smile%20(27).gif
هندی مرا محبوب یه نظر اتاه


محسن
ساعت16:19---7 تير 1390
سلام به دخملهاي خوب با انر‍‍‍ژي و مهربون

وبلاگتون خيلي قشنگه اميدوارم همين جوري با قدرت به فعاليتتون تو وبلاگ اداه بديد و من هم براتون ارزوي موفقيت دارم اگه اگه وقت كرديد يه كوچولو به من هم سر بزنين اخه منم دل دارم پاسخ: مرسی. حتما سر می زنیم.


saba
ساعت21:09---6 تير 1390
bache ha kheili delam vasatun tang shode! kelas tabestuni ha shuru shode?
jaie mano ham khali konid!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:, :: 12:52 قبل از ظهر
عطيه

درباره وبلاگ


به وبلاگ ما چندتا خوش اومدي ما چندتا نوجوونيم كه جايي بهتر از اينترنت و وبلاگ پيدا نكرديم كه در حيطه ي مورد علاقمون فعاليت كنيم و با نوجوونهاي ديگه و طرز فكراشون آشنا بشيم... فقط يادت نره همه ي پست هارو بخون و براي هركدوم نظرتو بزار تا ما بدونيم چقدر پيشرفت كرديم و يه وقت پس رفت نكنيم جان مادرت گير نده به اين مطلب اول همه واسه اون نظر ميزارن!!! عقده اي شدم!!! منتظر كامنتت هستيم. ماچند تا...
آخرین مطالب


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 263
بازدید کل : 9974
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1


انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس